neděle 11. listopadu 2012

Just the beginning !

První týden mi začal dobře, všechno jsem zvládla bez větších problémů a když jsem měla chvilku volna, vydala jsem se poprvé podívat, co je tady v okolí Harborne k vidění...

 Our street




Když jsem tudy poprvé procházela,tak jsem si říkala :"Co to sakra je? :D". A ona je to nemocnice(spíš jedna z mnoha částí nemocnice). Na druhou stranu jsem si ale uvědomila,že jsem se moc daleko neodstěhovala...pořád bydlím u nemocnice! :D




High Street




Ten den jsem měla namířeno ještě na jedno místo, a to: City Centre - Bullring a moje oblíbené SHOPPING!!!





  





Canals
Z tohoto prostředí jsem byla maximálně nadšená! Jak kdybych zavřela oči a najednou se ocitla v Benátkách.




Tento den jsem zjistila i jednu velice pozitivní věc. Lidé jsou tu vážně milí a přátelští ! Cokoliv potřebujete,stačí se zeptat a oni vám s úsměvem poradí. To není jak v ČR, kde na vás koukají jak na blbečka nebo i v horším případě jdou dál a nevšímají si vás :D!




Žádné komentáře:

Okomentovat