pátek 16. listopadu 2012

První seznámení !

KAMARÁDI...to byla asi druhá věc, která mi tu chyběla, chybí a bude chybět nejvíc. Nic ale netrvá věčně a jak už mi bylo řečeno...kamarády si tu najdeš jak mávnutím proutku. Nechtěla jsem tomu pořád věřit, ale teď už vím, že měli pravdu.
   Toto byl můj druhý týden tady v Birminghamu a přes stránku na facebooku jsem se seznámila se skvělou slečnou, která se shodou okolností jmenuje skoro stejně jako já - Lucía :) Měly jsme v plánu se jít podívat ještě s dalšími au-pair na German Christmas Markets (vánoční trhy). Nakonec jsme ale byly jen tři - Já, Lucía a Ángela.

Asi se divíte proč nejsem na fotce i já, ale mnozí z vás vědí jak jsem na tom s jídlem a jaké mám problémy, takže tohle jsem fakt nezvládla :)
 

Obě jsou ze Španělska, takže jsem měla možnost poznat opět něco nového z jiného kousku světa. Malou obavu jsem měla z angličtiny, ale jak se později ukázalo, to byl ten nejmenší problém.




 
 
 
Počasí nám sice moc nepřálo, ale i tak jsme si to užily. Já přišla domů mokrá až na pr**** :D, ale šťastná za tento den!



2 komentáře: