sobota 24. listopadu 2012

CHINA TOWN

Další sobotu(24. listopadu) jsem se společně s Lily a Monicou vydala do China Town. Na tento den jsem se opravdu těšila, protože už z obrázků jsem věděla, že to bude další velkej zážitek! Počasí nebylo špatné, spíše jen zamračeno, takže pro Anglii super.
   U Býka, kde se schází většina lidí už na mě holky čekaly, takže se mohlo vyrazit. Ale co? Neeee ! Vytáhnout deštníky :D Kdyby alespoň pršelo málo, ale ono hned pořádně. Nezbývalo nám tedy nic jiného, než se jít schovat dovnitř. Zašly jsme do Starbucks na kafe a popovídat si, co nového se nám za ten týden přihodilo, jak nás zlobily děti a rodiče atd :D


Jak už jsme asi po hodině sezení zjistily, tak pršet nepřestalo. Tento den jsme ale měly v plánu navštívit China Town a nějakej déšť nám v tom přece bránit nebude ! Jednu věč jsme ale stále nevěděly na 100 %, a to kudy a kam jít :D Trošku důležitější věc, ale pro někoho jako jsme my, úplně normální. Musely jsme tedy vytáhnout věčného pomocníka - MAPU.





Jsme holky šikovný a na místo jsme dorazily sice zmrzlý a promočený, ale v pořádku a šťastný :) Bylo už kolem 3 hodiny odpoledne, a tak jsme se rozhodly zajít někam na jídlo (čínské jídlo), ale nebudu popírat že jsme se chtěly i ohřát :D Po dlouhém hledání, která restaurace by byla pro nás nejlepší, jsme jednu našly. Tak hurá na jídlo!


Monica´s chicken meat
 
 
 
 
Lily´s noodle with beef meat
 
 
 
 
 
My noodle with chicken meat
 
 
 
 
Po jídle, jak už jsme opět zjistily, STÁLE pršelo :D, tak jsme se rozhodly jít trošku nakupovat. Chtěla jsem udělat víc fotek z China Town, ale díky počasí jsem nemohla, takže příště určitě !
 
Uvnitř centra jsem večer ještě nikdy nebyla, takže jsem byla překvapená, jak pěkný je to i po setmění.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Koukáte na fotky a přemýšlíte jak to tam asi vypadá? Nádherně! Pokud budete mít někdy možnost, Birmingham vám určitě doporučuji.
 
Na závěr ještě jedno malé video :D
 
 
 
Tak jsem vás provedla mým dalším úžasným dnem tady a teď už se můžete těšit na další zážitky, kterých mám pro vás schovaných ještě mnoho! :)

 
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat