pondělí 3. června 2013

Nové prostředí, nové plány !

Zdravím vás všechny...teď už konečně z nového !



Po mém výletu do Londýna jsem měla spoustu práce, takže jsem neměla moc času na psaní nového článku. Stalo se toho tolik, ale nejdříve asi začnu s návštěvou z Ameriky. Po mém příjezdu z Londýna jela rodinka taky do Londýna, ale vyzvednout jejich příbuzné, kteří s námi strávili celý týden. Původem jsou z Indie, ale žijí v Americe už nějaký ten pátek. Oba byli moc milí a příjemní a dobře se mi s nimi vycházelo. Celý týden jezdili s mojí host family po výletech, takže se doma moc nezdržovali (což bylo super :D)..jen si představte 6 lidí v semi-detached house a jednu koupelnu se záchodem! V pátek jsem pak měla narozeniny, ale přijeli až pozdě večer ze Skotska, takže jsem myslela, že na ně zapomněli. To se nestalo a dočkala jsem se prvních anglických narozenin ( nic speciálního teda :D). V sobotu ráno pak odjížděli a jako odměnu za pomoc jsem dostala svých prvních 20 dolarů! Jak kdyby tušili, že mě USA čeká..ale o tom později.

Další týden byl snad nejhorší. Shrnula bych to asi jednou větou !Krabice s věcma všude aneb bordel jaký jsem v životě neviděla" Bylo to opravdu hrozný a pro mě náročný. Musela jsem pořád něco pomáhat balit a s tím jak jsem pořád unavená to nebylo moc dobrý. Všechno jsem ale přežila, krabice byly zalepený a mohlo se odjíždět do nového ! HURÁ :)

 Sbaleno - starý pokoj

 Vybaleno + bordel :D - nový pokoj

 Tak takhle to vypadá :)



 První noc v novým se povedla !



Stěhování proběhlo o víkendu, takže jsem si nemohla nic, kromě vybalování, plánovat. Ještě teď tu máme nějaké krabice, ale už to není tak hrozný. Moc se mi tu líbí, můj pokoj je úžasnej a krásnej a prostředí se mi taky zamlouvá...všechno je to tu jiné a atmosféra v rodině se taky zlepšila. Možná je to tím, že jsem měla menší problém, který se bez problému vyřešil, ale možná je to tím, že je tohle bydlení trošku o něčem jiném :) Uklízení taky není tak strašný jak jsem předpokládala, takže jsem maximálně spokojená !

Tuto sobotu jsem měla konečně volno, ale díky rušnému týdnu jsem neměla čas se domluvit s Lily na nějakém dalším výletu...takže jsme opět jely jen do centra, na nákupy a tak znáte to :D..I když to nebylo nic extra, počasí se vydařilo, bylo krásně a teplo, takže jsme si to užily. Tento víkend se chystáme ze soboty na neděli do Bristolu, města Bath a prostě všude kam nás nohy stihnou za ty dva dny zavést. Říká se, že se nemáme na věci těšit, ale já cítím že to bude legen...počkej si...dární !!! Lily se mi chystá odjet zpátky do Francie na konci června, takže budeme cestovat co to jen půjde. Tento víkend Bristol, další nejspíš Liverpool a Manchester dohromady a pak by jsme chtěly i Oxford.

 Birmingham tours :D V Lodýně to chápu, ale co tu lidi chtějí vidět, to teda nevím :D








Nákupy a konečně mi přišly i boty ze Zary :)!


No a nakonec moje velká novinka (někteří ví a někteří ne). Po dlouhém rozhodování, nervování se co dál, jsem se rozhodla, že pojedu do Ameriky na půl roku nebo rok, taky jako au pair. Hned jak mi tu vyprší rok, což bude začátkem listopadu, pojedu do ČR, kde zůstanu do konce prosince a od ledna bych chtěla odjet. Možná si říkáte "ta holka je blázen"..ale není! Asi je to to, co mi chybělo...na letušku se ještě necítím, Anglie mám tzv plné zuby (cože jsem říkala před mým odjezdem sem? že tu chci žít? ANI NÁHODOU! :D), takže tohle je to pravý co jsem hledala - USA :) Sice to nebyl můj velkej sen, ale v koutku duše jsem si vždycky přála sem jet, podívat se do NY, LA a prostě všude. Naši sice nebyli moc nadšení, protože je to jen o kus dál než Anglie, ale taky říkali ať si užívám dokud můžu. To taky udělám, procestuju co to jen půjde a budu snad i šťastná. Tak mi držte palce kamarádi :)

See u soon !:)


5 komentářů:

  1. Ahoj Luci, úžasné fotografie. Velmi Ti to sluší a boty jsou parádní. Měj se hezky a krásné dny. L

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, ať se ti vnovém líbí:)..a doufám že ti vyjde i tam Amerika, těším se na další!!:))

    OdpovědětVymazat
  3. super super super :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Botky jsou moc krásné a i nový pokoj :-) Hodně štěstí v Americe! :-)

    OdpovědětVymazat