neděle 29. září 2013

AUTUMN FASHION FIX & THE SATURDAYS

Opět vás všechny zdravím z Birminghamu a přeji krásnou neděli :)!

Podzim už je tu a počasí přímo úžasné!(Což ovšem určitě nebude trvat dlouho a přijdou nepřetržité deště :D) Doufám, že si v ČR taky užíváte sluníčka a máte se dobře tak jako já tady :) S podzimem taky přišly nové kolekce oblečení a obrovská událost nazvaná Style Birmingham a Autumn fashion fix. Minulý rok jsem neměla možnost tuto show vidět,protože jsem v tu dobu ani neměla tušení že budu za 2 měsíce někde v Anglii, ale jsem maximálně ráda, že jsem tento rok šla a viděla všechno! Strašně moc jsem se těšila až uvidím Mollie King, kterou mám strašně ráda a hrozně obdivuji její styl, takže mi je i tak trošku takovým vzorem:) Celou show uváděla a na závěr celého večera a oslav 10. narozenin Bullringu (obchodního centra) si Mollie pozvala členky svojí skupiny The Saturdays a zazpívaly 3 písničky. Teď jsem vážně ráda, že jsem to nevzdala a jela se na ně podívat,protože to bylo víc jak úžasný !! Vystoupení bylo kolem 7 večer, ale protože mi nebylo dobře, rozhodla jsem se jet vlakem domů už  v 6. Ve vlaku mi to ale nedalo a asi na 3. zastávce jsem vystoupila a přestoupila na vlak zpátky do centra abych je stihla. Když už jsem tam vydržela tak dlouho, tak jsem si říkala že to přece nevzdám a že bych určitě litovala kdybych je neviděla. A taky ještě že jsem to udělala! Jediný co mě přivádělo k šílenství byli lidi :D! Vedro jak sviňa, pohnout jsem se nemohla a jít někam do obchodu bylo na 3 hodiny :D No něco jsem obětovat musela a stálo to za to! Však posuďte sami :)

 přelidněno :D

 Mollie :)




















 The Saturdays bez Frankie



Škoda že jste to taky nemohli vidět na vlastní oči, protože to byl opravdu super zážitek!
Tak zase brzy, BYE :)


Žádné komentáře:

Okomentovat